Zatrest jdou po krku Landovi!

8. září 2007 v 16:24 | Řval Čechy Čechům, teď píchá Němku! |  HUDBA
Přátelé, v srpnu vyšlo album Olomouckých Zatrest u CECEK RECORDS. Na jejich stránkách dali k dispozici píseň Daniel Landa, která konečně ukazuje velkého ptáka (Orlíka) v pravém světle.
Album Žiju jako krysa má 12 válů a stojí lidových 100 Kč.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Jožka Jožka | 10. září 2007 v 6:47 | Reagovat

Jo závist je strašná věc...

2 Kaktus Kaktus | 10. září 2007 v 16:50 | Reagovat

Hovno závist, to je názor bez emocí.

3 Necromancker Necromancker | 10. září 2007 v 20:47 | Reagovat

Sice se nedívím, že z antifašistických, anarchistických a punkových kruh se o Landovi asi nebude nikdy mluvit v dobrém, ale Landa se už několikrát omluvil za svou minulost a já osobně mu v to věřím.

4 Kaktus Kaktus | 11. září 2007 v 17:31 | Reagovat

Je to kar, jehož texty u nás posloužily jako rozbuška k nacismu. Nevěřím mu ani noc mezi očima. Aj kdyby se omluvil 100x! Jsou činy, které se neodpouští, obvzlášť, když prohlásí že je proti multikulturalismu.

5 ultrasáček ultrasáček | Web | 11. září 2007 v 21:37 | Reagovat

Podívejte se na ten blog je to trapas!

6 Kaktus Kaktus | 14. září 2007 v 19:21 | Reagovat

Orlík to je kultovka! Pivo, mařky já jsem Čech!

:-D

7 Jožka Jožka | 18. září 2007 v 10:15 | Reagovat

Kaktus: ale taky pomohl k budování vlastenecké scény u nás. Ikdyž tu antifa (jako správný zastánce ideologie kdo není s náma je proti nám - mimochodem to má společné s NO, což jsou náckové) bude stejně považovat za fašouny.

8 Jožka Jožka | 18. září 2007 v 10:20 | Reagovat

A mimochodem ani nevím že Landa řekl že je proti multikulturalismu. Tohle nikdy neřekl. Já byl na tom koncertě. On řekl jenom že mu evropské pojetí multikulturalismu připadá stejně nebezpečné jako fašismus. A s tím já souhlasím.

9 Kaktus Kaktus | 18. září 2007 v 16:23 | Reagovat

Takové odbočky mě nezajímají. A nevím, proč zrovna tebe otravuje multikulturalismus, když si o něm jenom slyšel. Njn, ono se to kecá, když máš bíĺy zadek.

A kté Vlastenecké lize, to neberu jako plus, protože podle policejních záznamů je zřejmé, že tam působili lidé z české pobočky NSDAP. Mám o tom dobové materiál z Čt2.

10 Jožka Jožka | 19. září 2007 v 8:42 | Reagovat

Já myslel vlasteneckou scénu jako odnož scény skinheadské. Ne konkrétní organizaci. Jinak vlastenecká liga byla dobrá organizace, ale jak říkáš, infiltrovali ji náckové a to byl začátek jejího konce. Rozhodně se ale neřiď podle dokumentu čt2 (jestli myslíme ten stejný). Já ho viděl a dost jsem se nasmál když ten dokument vykládá skinhead=neonacista apod.

Ještě k vlastenecké lize. Zajímavé že vyhrála několik soudních sporů, ve kterých na ni byly vydány žaloby kvůli fašismu a rasismu. A novináři, kteří ji označili za fašisty, se jí museli omluvit.

Co se týče multikulturalismu tak mám dobrého kamaráda který přes 10 let pracuje v Německu, a ten by ti mohl povídat jak to tam chodí. Já vážně nejsem rasista. Ale právě multikulturalismus dělá z lidí rasisty.

11 Kaktus Kaktus | Web | 20. září 2007 v 6:19 | Reagovat

Moc se necháváš ovlivňovat názory druhých. Zajímalo by mne, jestli v tvém blízkém okolí s tím máš problémy. Já třeba vůbe cne. Mě nevadí cizí kultury. Mám makaráda z Koreje, Maďarska mám i kámošku z Kosova, je to Albánka. Ano ta holka je muslimka. Nerostou ji rohy, má super bráchu a ještě jsem neměl s nimi problém.

12 Derecek Derecek | 21. září 2007 v 16:04 | Reagovat

For Jozka:

Mluvis tu o Antife jako o tom zpravnem zastanci ideologie a snazis se ji zesmesnovat apod.Vis ty vubec co je to Antifa,co dela a co ne?Vis ty vubec neco o tehle vecech?Asi ne meles tady same hovna ty slavny ochrance nasi vlasti.

13 Jožka Jožka | 26. září 2007 v 7:44 | Reagovat

Kaktus: Znám několik Romů co sou v pohodě. Mezi kámošema mám i Izraelce, úplně pohodový týpek:-)

Když příjde cizinec k nám a snaží se respektovat naše zákony tak mi nevadí. Jestli jich ale přijde 20000 do  jednoho města a myslí si, že je jejich, teď začnou porušovat zákony apod. Z toho jsou jenom problémy, mrkni třeba na Německo nebo Francii, to nemůžeš popřít. Tyto problémy jsou pak živnou půdou pro nácky a podobné kokoty.Takže mi to vadí, stejně jako když porušuje zákony Čech nebo Slovák.

JÁ TVRDÍM: ŽÁDNÁ DISKRIMINACE, ANI POZITIVNÍ, ANI NEGATIVÍ!

Derecek:

mám kámoše co byl 7 let v antifě takže co od ní můžu čekat vím. A netvrdím že je to špatná organizace, určitě je mi bližší než NO apod.

14 Kaktus Kaktus | 26. září 2007 v 14:29 | Reagovat

Já se nechci dívat na televizi. Nevím, jeslti si toho všimnul, ale televize na tebe hledí jako na fašistu. Těm samým lidem chceš tyto věci věřit?

Porušování zákonů není o rase a kultuře. Buď jsi slušný nebo nejsi. To nemá s multikulturalismem nic společného.

15 Derecek Derecek | 26. září 2007 v 15:50 | Reagovat

For Jozka:

Tak to bych teda chtel vedet co od ni muzes cekat,to by me zajimalo povidej.:)

16 Kaktus Kaktus | 29. září 2007 v 7:25 | Reagovat

To přece každý ví, že to sů komunisti! Šak tam v tem klipu AntifaHooligans majů Che Guevaru!

17 Vlatiček pičo Vlatiček pičo | 29. září 2007 v 12:19 | Reagovat

Kurva to je jasné, bolševíci jacísi hrbatí.

A jožka smrdí až sem a je to taky bolševík a všeci ste bolševíci a já su ten nejvěčí a dám si eště štamprlu.

18 Kaktus Kaktus | 29. září 2007 v 22:21 | Reagovat

Moja řeč.

19 Kaktus Kaktus | 1. října 2007 v 10:17 | Reagovat

http://stisk.fss.muni.cz/view.php?cisloclanku=2005032219

- článek o Kabanosovi a skinheads v Brně. Cituji:

„Orlík je úplná klasika. Hodně lidí jim vyčítá rasismus, ale vůči cikánům se to kolikrát ani rasismem nedá nazvat,“ míní Kabanos.

To je takový pičus hrbatý!

20 Derecek Derecek | 2. října 2007 v 16:13 | Reagovat

Vlasticku ty hrbe jeden hrbaty,co tady chces ty lamo?

Tohle je vlastenecka stranka :)))))))),tak tahni ty vlastizradce :))))))))))))),takovy kripli jaksi ty by vubec nemeli poustet ven,inak zdarec sejdem se na pivu,tak zatim  

.!!!

21 Kaktus Kaktus | 3. října 2007 v 16:27 | Reagovat

Česko nade všecko!

22 Derecek Derecek | 3. října 2007 v 17:55 | Reagovat

Česko nadevsecko krici kazde blbe decko:))))))))

23 Kaktus Kaktus | 3. října 2007 v 21:15 | Reagovat

Pivo, mařky, já jsem Čech!

24 ultrasáček ultrasáček | 3. října 2007 v 21:49 | Reagovat

Fuuuj jste trapni ze se nestidite!Heknu vam blog

Cechy cechum na nacka vem vsecko mozne!Oi! Pice!Lnda je uplny zebrak!Jozko ty se ho nezastavejtakoveho picusa s Matasek je vyjabane hovno jak on!Celi Orlik byl picovina 90.let!

25 Dexter S O 69 Dexter S O 69 | 7. listopadu 2007 v 22:10 | Reagovat

Landa to myslel tenkrát dobře. Že byl špatně pochopenej je druhá věc.

26 ČerveNácek~69 ČerveNácek~69 | E-mail | 11. listopadu 2007 v 22:13 | Reagovat

Kdo kritizujete Landu, tak se napřed vžijte do tý doby a uvědomte si, že scéna je dneska úplně jinde než v roce 1990. Sami se distancovali od hajlování na jejich koncertech a navíc první NS se brzy po "boomu" v '89 roce začli pomalu shlukovat spíš kolem Braníku a Buldoku než kolem Orlíku, Třech sester apod. Orlík byl hodně debilnim pokusem o nacionalismus, ale né o neonacismus. Sám Landa pak odchází do Vlastenecký ligy jakožto do jediný (už bohužel neexistující) protifašistický vlastenecký organizace. Náckovská scéna se vyvíjela spíš mimo Landu, i když pro ní byly Orlíci zezačátku taky přitažliví... Podle mě je uplná debilita řikat, že "nebejt Landy, nemáme tu nácky." Nácků je tu plno i bez Landy a kromě pár vesnickejch NS debílků co zaspali dobu je Landa nezajímá...

27 ČerveNácek~69 ČerveNácek~69 | E-mail | 11. listopadu 2007 v 22:24 | Reagovat

Multikulturalismus : já jsem taky proti němu, multikulturalismus je sice hezký slovo, ale pro mě je neodpustitelný to, že všechny ty kultury, co se do tohodle procesu zapojí, se akorát tak slejou v jeden velkej beztvarej celek tupejch lidí, který si z nedostatku vnímání odlišností vybijí svou společnou xenofobii jinde (viz USA)... Ne! Já bych radši ať se jednotlivý kultury naučí toleranci žít vedle sebe a jsou hrdý na svý odlišnosti a tolerujou odlišnosti druhejch! Si mě nazvěte čim chcete, ale cejtim se jako anti-multikulturalista a zároveň antifašista! Jestli to Landa myslel tak, chápu ho! S tim antifašismem bych si ho už tolik zbytečně nevybarvoval, ale jestli chápe multikulturalismus jako já tu píšu, tak O.K.!

28 Kaktus Kaktus | 28. listopadu 2007 v 13:08 | Reagovat

http://www.duhovysvet.cz/inshop/detske-zbozi/hracky/stavebnice-puzzle/lego/%5Bid-227240%5D-city-hasicska-centrala.html

29 Kaktus Kaktus | 28. listopadu 2007 v 13:13 | Reagovat

To ČerveNácek~69,:Když vystoupí proti multikulturalismu člověk, který zpíval "Bílá liga"? Co sí mám kurva myslet? Mě nijak obvzlášť na té naši české zaprděné kultuře nijak nezáleží. Stejně do 20-ti let zmizí pod nátlakem USA. Místo Sežíška Satan Klaus.

Co se týče Landy, já bych ho tak neobhajoval, ale máš pravdu je potřeba si vymezit pojmy. Přesto důsledky jeho činů byly stejné, jako by byl nácek.

Každopádně v té písní jde o to, že neustále převléká kabáty, polde toho co mu nejvíc nese. S tím souhlasím, peníze hudbu kazí.

30 Jožka Jožka | 12. prosince 2007 v 8:19 | Reagovat

Mno kdydby byl Landa nácek, tak by nácků bylo v republice mnohonásobně víc, to si zase myslím já.

Ať už chceš nebo ne Landa jakési charisma má a je to na něm jak ho využije.

31 Kaktus Kaktus | 2. února 2008 v 14:00 | Reagovat

To jak ho využívá nutí člověka k pousmání. Moc dobře nechápu co na něm tolik lidí vidí.

32 Jožka Jožka | 15. února 2008 v 10:42 | Reagovat

Tak jsem si přečetl článek od A-kontry (tuším), kde je napsáno, že landa je šovinista, fašista pod. mimojiné kvůli tomu, že na plakátu k truné má v pozadí protektorátí vlajku. Asi ale chytráci zapomněli napsat, že ty tři barvy se dodnes používají jako oficiální státní symbol ČR - říká se tomu trikolóra. Prostě kdo chce psa bít, hůl si vždy najde.

33 misak_69 misak_69 | 24. února 2008 v 4:32 | Reagovat

Kaktus : ty si uršutě od Antifa, že ? Bo jak si Vy řikáte ?.... Jak ty někde v těch tvích předešlích článcích píšeš  to s tou Koreí a stí m Albáncem... ty si prostě negr, zkurvenej cigoš, podle toho jak a co píšeš. Copa by se čistokrevnej čech kamarádil s takovou VERBEŠÍ?? Mam v převdívce 69 (neni to rok) ... eslipa víš co to znamená... ČISTÁ ČESKÁ KREV JE ZÁKLAD !! a kdo je proti je dement .....

34 Kaktus Kaktus | 4. března 2008 v 15:40 | Reagovat

Pro misak_69: Dement je ten, který se za Čecha prohlašuje, ale česky ani pořádně psát neumí. (Čech se píše s velkým "Č".) Jestli jsi tak natvrdlý apoužíváš číslovku 69, čili pohanskou elipsu a zaštiťuješ to nějakou čistou krví, tak si normální idiot. Jde totiž o souhvězdí raka ...

35 Kaktus Kaktus | 4. března 2008 v 15:41 | Reagovat

Jožko, nemůžeš obhajovat Landu chybami druhých.

36 fakof fakof | 4. března 2008 v 21:51 | Reagovat

Landa je u mě hlupák který u nás v ČR rozpoutal rasovou nerovnost...byli to jeho texty které si dneštní "skinheadi"(náckové)vzali k srdci a šli po jeho  boku   .Punk "n Skins United

37 Derecek Derecek | 6. března 2008 v 15:31 | Reagovat

For misacek curacek:

Jeste nikdy sem nevidel cistokrevnyho Cecha,neco takovyho i existuje??

Cesi jako Slovane byli cela staleti rozeseti po cele Evrope presidlovali se a setkavali se s ruznymi jinymi ,,rasami''tudíž doslo i na rozmnozovaní,takze nikdo nemuzu rict ze je cistokrevny Cech ty blbe,vis hovno jestli tvuj praprapra dedek nepichal nekdy v 15 stoleti cikanku nebo asiatku atd.Tudiz kryple nemuzes rict ze jsi cistokrevny kokot a jeste veci nesmysl ze cista krev je zaklad.Rozhlasujes tu jaky si velky Cech ale spisovna cestina ti asi moc nerika co??A tobe jako ultra dementovi rikam zpamatuj se ty hrdy cistokrevny Cechu!

38 Kaktus Kaktus | 7. března 2008 v 16:15 | Reagovat

Navíc když vezmeme v potaz doby nedávnominulé je pravděpodobné že máme turecké předky (zejména my z Moravy) nebo francouzské. Navíc vzhledem k tomu, že zřejmě ti praví Slované přišli z Asie, tak musejí být untermensch. Což je ostatně důvod, proč tady nikdy nehráli ti sráčové landser, aj co je Odpor zval. Oni pro untermensch národy neharjou. Tak se  misaku_69 prober, pleteš si oprátku.

39 fakof fakof | 10. března 2008 v 19:07 | Reagovat

Na každou(fašistickou) svini se vaří voda

40 dheto dheto | 1. dubna 2008 v 0:53 | Reagovat

Se to tady celkem rozjizdi..chtelo by to nakeho chtreho nacecka,ktery by tady zacal rozumovat :)

jinak :

http://blade00.blog.cz/0610/daniel-landa-polepseny-rvac-nebo-cesky-fasista

je to taky huste :)

41 dheto dheto | 1. dubna 2008 v 0:55 | Reagovat

sry... chytreho ;) ;) jinac v klidu blog sohaji!! ;)

42 Kaktus Kaktus | 9. dubna 2008 v 21:13 | Reagovat

Díky!

43 karoliner.cz karoliner.cz | Web | 21. května 2008 v 18:22 | Reagovat

pisete tady nekteri z vas o vlastenecke lize - muzu vas ubezpecit, ze LIGU nikdy zadni nackove neinfiltrovali (jestli si to nekteri z vas nepletou z vlasteneckou frontou...) a navic VL stale zije, jenom neni videt ;-)

44 XNetopyr XNetopyr | E-mail | 11. června 2008 v 15:48 | Reagovat

ste stejný trapáci jak nácci, můžete si podat ruce, umíte jenom házet hnůj

45 Richie z Brna Richie z Brna | 11. června 2008 v 19:50 | Reagovat

For kaktus:zalez!!!

46 Kaktus Kaktus | Web | 10. července 2008 v 21:29 | Reagovat

My hnůj neházíme. Jenom Landu nemáme rádi a líbí se nám písnička od Zatrest.

47 kacko kacko | E-mail | 3. srpna 2008 v 0:15 | Reagovat

Landa je buh!!a chlapci s pisni s pisni Daniel Landa to trosku nedali...minulost je minulost..chlapci umej hazet jen spinu,jinak by meli alespon kousek ucty k landovi a nikdy neslozili tento laciny text ktery doprovazi jeste lacinejsi hudba do niz je zahrnuta spina v nekolika opakujicich se slovech spina na landovu tvorbu,ktera je modlou...

48 sid sid | 4. srpna 2008 v 9:59 | Reagovat

hehe, super song.. ale škoda, že neni moc rozumět textu :-( ...ale REF. je dobrej :-D "vyprodaný velký sály, kostely a muzikály, vždyť se vůbec nezměnil je falešnej a vždycky byl"

49 sid sid | 4. srpna 2008 v 13:15 | Reagovat

Když žil ještě Karel Kryl jistě by se podivil, kdo, že je jeho fanda Daniel Landa,

mluvíme o člověku co zpíval kdysi v Orlíku, co řvával Čechy Čechům  teď píchá Němku.

Vyprodaný velký sály, kostely a muzikály, vždyť se vůbec nezměnil je falešnej a vždycky byl.

Dělá, že je kazatel, na minulost už zapomněl oblbnul lidi kecama a práznýma gestama.

Vyprodaný velký sály, kostely a muzikály, vždyť se vůbec nezměnil je falešnej a vždycky byl.

Vyprodaný velký sály, kostely a muzikály, vždyť se vůbec nezměnil je falešnej a vždycky byl.

Tak asi bude hrát dál na to jak se vzorným stal. vždyť se vůbec nezměnil je falešnej a vždycky byl.

50 :-/ :-/ | 8. srpna 2008 v 15:50 | Reagovat

škoda slov...

51 Kaktus Kaktus | Web | 14. srpna 2008 v 21:47 | Reagovat

Nechápu to, proč zrovna tahle noticka vyvolává takové reakce. Landa je kokot a nikdo se přece nemůže divit, že si to myslím a Zatrest taky...

52 Niko Niko | E-mail | 12. února 2009 v 16:44 | Reagovat

For Kaktus.: Možná, že tato "noticka" vyvolává takové reakce proto, že ji zaslechli zastánci Daniela, stejně jako jeho odpůrci.

BtW.: Nadávání někomu je dětinské a slabošské, zkus nějáké argumenty(;... To že si to někdo myslí, neznamená, že to tak je... malá "punková" skupinka, která si hraje kdo ví co, se chce zviditelnit, tak udělá něco takového.... ale taky se můžu mýlit, stejně jako ty.... urovnej si to..

53 patriot patriot | E-mail | 25. dubna 2009 v 16:33 | Reagovat

[9]: ;)Jasně  VL byla nacistická ..to jsou dobrý bláboly!!!Sice VL je už dávno mrtvá,ale myslím,že to byla parta vlastenců žádní náckové!!

54 patriot patriot | E-mail | 25. dubna 2009 v 16:34 | Reagovat

Mě by zajímalo,kde jste sebrali bluty,že VL infiltrovali náckové.....

55 cornwael cornwael | Web | 12. června 2009 v 10:22 | Reagovat

VL nikdy nebyla s nackama zadobře, mezi VL a naci probíhalo mnoho bojůvek. Tyhle sračky o tom kdo je a není nacek se nedaj číst, pro někoho bude holt nacek všechno od socdem doprava.

56 Crusty Crusty | E-mail | 18. dubna 2010 v 22:43 | Reagovat

Nechápu, jak někdo může být tak naivní a věřit tomu, že teď je jinej než před 20 lety. Když je člověk jednou nějakej, už nikdy nebude jinej. Podle mýho názoru je to úplně jasný, jako nácka by ho média určitě nebraly, takže se musel "omluvit", jenom se schoval za svoje slova, aby si mohl nahrabat prachy...je to zmrd! A jinak souhlasím s Kaktusem.

PS: Taky jsem se docela zasmál nad tím, že tady někteří mluví o vlastenectví a o pravé české krvi, když nezvládají ani jednoduchej pravopis.

57 pes z ulice pes z ulice | E-mail | 2. května 2010 v 22:04 | Reagovat

ja sy myslim ze vela co vas tu pise nedosahla vlastnou snahou ani pilovicu co on uplne viete len kidat sracky podlamna cela jeho tvorba je dobra len nekery curacy a ritolezy asy zavidia ze nemaju slovo ako on

58 angelofevil angelofevil | E-mail | 6. prosince 2010 v 0:26 | Reagovat

tak tohle je fak fekal web a fekální písnička od ještě fekálnější skupiny... nejen že neuměj hrát ani zpívat ještě takhle pomlouvaj... otázka pro lidi který tady obviňujou sem rasista když nemám rád černý nebo jakou koliv jinou barvu která se nám sem sere protože tu nemusí makat a maj se jako svině v žitě... neni to tak dávno co se mě před vlakáčem ptal cikán kudy se dostane na trolejbus a protože mluvil anglicky tak sem se ho zeptal jestli sem jel na dovolenou a on v klidu odpověděl že ne že se sem stěhuje s rodinou protože tu má už jinou část rodin a maj prachy i když nepracujou... multikulturalismus mi nevadí ale musej bejt stejný pravidla proč máme ustupovat cikánům nebo jiným nemakačenkům... landa si prošel svou minulostí a distancoval se od ní chápu lidi jako tuto skupinu a její fanoušky kteří nemaj ani kapku inteligence aby porozuměli jeho tvorbě a jeho textům teď že budou jen házet špínu a z držky si dělat sráč z ktrýho padaj jen hovna... omluvil se a já mu věřim... každej dělal někdy blbosti a může se změnit... sám vím že to jde sem toho sám důkazem...  on je můj vzor on je bůh... nikdy se mu nemůžou vyrovnat takový nýmandi jako tahle skupina a lidi který nemyslej a nejdřív se pořádně nerozhlídnou a nezjistěj informace o tom o čem píšou nebo o čem mluví...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama